Aktiesnakken — Februar 2010
-
Og kom lige med en update på ham sprinteren hen ad vejen

-
Ben Johnson.
-
Nok en meget god ide, ville være ærgeligt hvis han ender som tv-dåsemad i vild med dans
-
ja jeg vil også godt følge med
-
men jeg pliinger i seng nu
-
Tjaaa, nu skal vi så også lige blive rige ikke

-
er der slet ingen af jer der er spændte over lukkene i US?
-
haha - aner man en samling advokater i baggrunden der styrer dukken? http://www.berlingske.dk/webtv/0/7877
-
sandt nok... totalt misset pointen har jeg
-
uy, daily show, jeg smutter

-
ja, leo... det ligner sgu totalteater til sidst da den plasticoperede advokatinde demonstrerer.... haha, absurd er ikke ordet.
-
mon ikke? det lyder ret diskriminerende...og som en grufuld oplevelse
-
haha ja, så skulle den være hjemme.
-
Godmorgen
-
ja.. sikke en dejlig morgen, isdder her med ondt af mig selv, og en kraftig halsbetændelse:)
-
@collersteen, takker for underholdningen - det er sgu mageløst. Advokatdamen - LMAO - minder hun ikke lidt om hotelfruen i Fawlty Towers?
-
pling
-
ha ha ha... jeg er målløs..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind