Aktiesnakken — Februar 2010
-
hahaha a
-
det lyder ret godt
-
lyder spændende, lad os da håbe det klapper for ham.. Og held og lykke med din egen konsulentbusiness
med nutidens ungdom lader det til a -
at der er masser at rive i

-
faneme flot
-
Lyder meget solstråleagtigt... uden pis... Der er brug for flere af din slags gennem hele systemest.
-
når Pi bliver rige...så sponsorerer vi. Vi har allerede kig på coller
-
God vind med det ihvertfald

-
Og kom lige med en update på ham sprinteren hen ad vejen

-
Ben Johnson.
-
Nok en meget god ide, ville være ærgeligt hvis han ender som tv-dåsemad i vild med dans
-
ja jeg vil også godt følge med
-
men jeg pliinger i seng nu
-
Tjaaa, nu skal vi så også lige blive rige ikke

-
er der slet ingen af jer der er spændte over lukkene i US?
-
haha - aner man en samling advokater i baggrunden der styrer dukken? http://www.berlingske.dk/webtv/0/7877
-
sandt nok... totalt misset pointen har jeg
-
uy, daily show, jeg smutter

-
ja, leo... det ligner sgu totalteater til sidst da den plasticoperede advokatinde demonstrerer.... haha, absurd er ikke ordet.
-
mon ikke? det lyder ret diskriminerende...og som en grufuld oplevelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind