Aktiesnakken — Februar 2010
-
genmab kan besemt være en mulighed. Men her skal man bare være opmærksom på der snart kommer MEGET vigtige egfr data
-
Altså enten meget op eller meget ned. Vil man ind i genmab så ville jeg anbefale at fastsætte beløbet og købe halvdelen nu og resten efter
-
data
-
på den måde er man garderet
-
de er jo værdisat til 0 - jvf virkningsmekanismeanalysen
-
DE har overrasket postivt mange gange ved regnskabs fremlæggelelser. Det er muligt han trækker den igen. Føler mig dog MEGET
-
overbevist om han VIL nedjustere for 2010 på et eller andet tidspunkt i løbet af året
-
jv det er blot én analytiker. Tror mig kursen får smæk hvis de fejler. big time
-
for så bliver det meget et et benet selskab
-
aka og jeg snakkede lige om det i går at det vil være meget skidt hvis det fejler
-
selvfølgelig vil det være skidt - det er jo ikke FA, der styrer prisdannelsen på GEN
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind