efter oprydningen gerne en hel del mere værd csinvest
jeg vil være meget påpasselig før efter vi hører dagensmelding. Vi kan jo spille til nullet
men det kan faktisk være værre hvis de forsøger at redde banken end hvis de ikke gør. Men der er vel nul gennemsigtighed lige nu
spørgsmålet er vel osse om svenskerne flytter deres penge efter at advarsel er sendt ud derovre hinsidan
jeg mener at de kan udskille banken og så stadigvæk have forretning at lave...de kan også 300mio ind så er alt som før med den store forskel
nye hoved ak
tionærer, bestyrelse og direktører
men en ny strategi skal der til .. og ikke rentable ting skal væk
du kigger ikke kritisk nok på casen efter min ringe mening
jo jeg er ret kritisk ..og har været det ..men nu ser jeg lysere på ny bestyrelse, direktører og hovedaktionærer som sagt
såån er de ofte hvis man er lidt for tungt loaded i casen
de bør med rette forretningsfolk tjene udemærket på sverige delen.. de kan tilføje noget men hvad ved jeg ikke eller forsøge at kopiere acta
er overhovedet ikke tungt loaded nogen steder min økonomi tillader mig at supplere markant yderligere
men i stedet for at se på trusler og konkurs så prøver jeg at se mulighederne ..
så der tænker folk forskelligt nogle er sortseere andre prøver at gøre det godt ...
andre bruger rigelige mængder brasso når de pudser glorien G
det er en meget svær situation de har bragt sig i
det blir spændende med capi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind