Aktiesnakken — Februar 2010
-
og en masse andet, men efter tirsdag skal der slappes af og dyrkes buffet
-
det er special event

-
ja og ja!
-
nej det synes jeg ikke man kan sige. Han kigger på firmaet der har en unik position på markedet. En næsten utruet position
-
han snakker ofte om den "moat" der skal være om forretningen/produktet.
-
hans nye enorme play på jernbane er f.eks et produkt der er ekstremt dyrt at etablere, men når det ruller så ruller det som en snebold
-
voldgrav.
-
ja netop coller
-
Det er måske vel snarere noget om entry barriere?
-
at det er ekstremt dyrt og besværligt for konkurrenter at komme ind på markedet
-
Coca Cola slår man jo heller ikke af pinden
-
han har jo en forkærlighed for etablerede firmaer, hvis det er du mener. Han investerer ikke i disruptive innovation
-
eller biotek!
-
eller PI!
-
jo selve den personbeskrivelse af ham kan jeg ikke lide. Det interesserer mig ikke. Jeg synes faktisk han virker lidt underlig, men som
-
investor er han i mine øjne nærmest guddommelig
-
og der er så utroligt meget at lærer af det. Og jeg synes hans reflektioner over sine investeringer er krystalklare og meget kloge
-
refleksioner!
-
nej det havde han ikke. Ejheller i genmab i 45
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind