men jeg tror ikke det er det Mrtrader mener
HR > den bliver svær at tilgive ... svarer lidt til jeg hiver aabs 2009 underskud på 100mio frem midt i en genmab debat
aka > som sagt ovenfor .. jeg har fået ny direktør og bestyrelse og håber de kan og vil forvalte midlerne/aktiverne bedre fremover...
Som gen og h+h ejer er det en lidt træls tid at skylde
ja, du får den på klods så
lindblad/finanskrise med persongalleriet som damgaard har været skidt ..dog godt jeg har haft pæne overskud på aktien og ikke dømmer de
nye før jeg har set hvad der sker ..men at sammenligne dem med et flyselskab der vil fortsætte med underskud ...
nu er jeg sku kommet på samme galej som jeg sad og beskyldte
lad os sammenligne aab med novo nordisk - hvem klarer sig bedst ?? aab med deres gæld på 200millioner og 2009 underskud på 100mio el.
gobe, stinker og coller for
novo med stigning i markedsværdi ?? friske...
mrtrader jeg tror du diskuterer med dig selv
aka > så blev den lukket ned ... fint nok ..
men kan cimber og capi gå hånd i hånd i en sammenligning findes der i fremtiden ikke selskaber der ikke kan sammenlignes
cimber............. mon ikke snart Ree smider lidt flere penge i
Mrt: jeg er ked af at jeg fik hidset dig sådan op. Min eneste pointe var sådan set bare at Cimber er high risk som Capi.
der er dog i min aktiebeholdning overskud på capi...så intet at klage over (med personlige konkurser osv flyvende om hovedet på folk)
Men hvis ikke ud anser capi for at være high risk er det helt ok med mig
Ree kunne jo næsten tage lortet af børsen igen til kurs 5......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind