Aktiesnakken — Februar 2010
-
- vi er ikke bagud ift. stallergines (eller hvordan deres konk. staves) på det tekniske ift. recombinant vaccines.
-
så en mindre teknisk diskussin om recombinant vaccines.. det virker som noget der ligger pænt ude i fremtiden. Men ALK er klar hvis det er.
-
(i billedet ser man nu både Høst og Hybholdt fra small cap..... så er der lidt til se&hør-folket også
) -
et teknisk spgm. mht. placebo/kontrolarmseffekt i de kliniske studier....
-
og hvordan det påvirker effektmåling osv.
-
spgm om market shares i tyskland efter stallergines indtog
-
de tager markedsandele, men vi er foran dem hvis vi ser på tid fra intro vs markedsandele.
-
så kommer udlandet på banen i Q&A
-
Piper J: uddybning af marketingomk. i 2010?
-
ikke nogen brugbar uddybning.
-
s&p spgm. vedr. afskrivninger og ebitda/ebit.
-
og så et om fremtiden i forlængelse af de regulatoriske ændringer.... (støtte væk = markedet væk?)
-
drop-based vaccines... too early to talk about market death.
-
drop market is here og here to stay.... vi ser ikke de store ændringer på kort, mellemlangt sigt i frankrig hvor vi har stort salg.
-
i holland havde vi se ændringerne komme - dog ikke så hurtige og så dramatiske.
-
"the sky is still blue" sluttede man det spgm. af med
-
end of præsentation.
-
undervejs var der også et par spgm vedr. tax rate på 38%.... den vil gå ned i de kommende år.
-
super godt gået tusind tak
-
and the grass is growing
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind