Aktiesnakken — Februar 2010
-
det har jeg prøvet mange gange før.
-
ja det er køligt og klogt
-
ja det er nok en fair value assesment, derfra mener jeg også at genmab skal vise at de kan tjene penge
-
men jeg er klar til at købe meget genmab i q2 2011. Hvis vi får det uptake i arzerra som jeg tror
-
men jeg vil nok derhen for at få valideret salgstallene, men så er jeg også villig til at doble op
-
jeg vil hellere købe genmab i kurs 200 med 6 kvartalers valideret salg end at købe dem nu med 1 måneds salgstal
-
Hvis den går som jeg tror så tidobler den som Lun
-
men man kan vente til 2011 og stadig komme med (sandsynligvis)
-
Jo ser det godt. Men jeg siger vel netop køb ikke nu i 90 med risiko når du kan købe i 200 uden risiko
-
men at tale genmab med mig svarer til at tale med katolske præster om blondiner. De har en mening. Men den er godt nok biased

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind