Aktiesnakken — Februar 2010
-
man skal ikke prøve at vinde penge tilbage på den samme måde som man tabte dem. Det er så rigtigt
-
ja rth 5-6 uger rykker ved regnestykket men ikke afgørende ift. endpoint som nok er 6 måneder. Vi ligger på 12 måneder i det gode scenarie n
-
nej pete det var sku meget investeringsmindet. Hvis du har tabt boksen i genmab, så lad vær med at forsøg at vinde boksen tilbage i genmab
-
ja du kan også læse dem herinde
Den svære erkendelse er jo den at der ikke den viden vi kan finde frem til herinde eller akkumulerer som -
rykker den aktie. Men tilgengæld vil vi herinde vide om Genmab er et godt køb om 2-3 kvartaler
-
Jeg er jo selv en af dem
-
jeg nægter at folde min fundamental analyse på genmab, men vi var 5 år for tidligt ude
-
det har jeg prøvet mange gange før.
-
ja det er køligt og klogt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind