Aktiesnakken — Februar 2010
-
Vi beater EI i år...I can feel it
-
nå....det var nu ikke for at ødelægge en god investeringssnak
-
gjern er du i QEC
-
rth vi er kommet frem til at data analyseres først
-
pete45 jeg er enig.
-
Som Buffets makker, Charlie Munger, altid sagde Invert, always invert
-
man lærer mere af andres og egne fejl end af deres successer
-
det er meget vigtigere at forstå hvordan grådighed, håb og optimisme påvirker dine analyser
-
i bund og grund handler det om at kigge sig i spejlet og være bundløst ærlig overfor sig selv
-
man kalder nogen rigtigt, man kalder nogen forkert, ingen er perfekt.
-
præcis mennesker skal ikke bedømmes på hvordan de falder, men hvordan de rejser sig
-
til alle os der har tabt boksen har Buffet sagt noget rigtigt begavet (som jeg ikke efterlever)
-
man skal ikke prøve at vinde penge tilbage på den samme måde som man tabte dem. Det er så rigtigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind