Aktiesnakken — Februar 2010
-
men jeg tror nu nok at de fleste håbefulde aktionærer er kørt over så mange gange så vi alle er nået til "show me the money" stadiet...
-
og det er egentlig en udmærket erkendelse.... der er dog nok mange der stadig kigger efter dagens trækningsliste....
-
show me the money går aldrig af mode
-
ja, det er helt hul i hovedet at lave 3 tråde om dagen om en aktie som topo. Det er buy-and-behold til der kommer seriøst nyt af enten den
-
ene eller anden slags.
-
jeg håber vi kan få noget ordentligt makro op at stå herinde
-
gjern jeg tror konsensus er at HQD gjorde i nællerne og forvekslede dem med Green Wind
-
og nu har jeg endeligt fået programmører

-
det er heaven, men jeg skal også have nyt kontor, fordi nørd faktoren gik helt amok idag
-
aka, doner du en til hqd's algo-afdeling
-
jeg har doneret til alken....næsten hele overskuddet fra dno´en
-
vi snakkede lidt om den i chatten den dag også gjern.
-
Gjern du skal takke coller, hans sind er ungt, men the force is strong in him
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind