Aktiesnakken — Februar 2010
-
CHjort, hvad står PP for??
-
protect profit
-
det er noget med de frelste og nåleøjet -
det er noget med Parallel Parkering og størrelsen af Peters P.... det lyver jeg også om
-
nej jeg beklager også, jeg ved ikke hvad der kom over mig.
-
har lavet en beregning der siger at QEC har en NPV(10) på 10 mia.$. Se debattråden og hent regnearket.
-
hej alle, I kan nu tagge jeres norske aktier så det er en god ide at oprette nye tråde så vi får indekseret jeres guldkorn
-
hvad med produktionsomk?
-
eks. kan man ændre 5,5 gaspris til 4,5.... og så ser det stadig godt ud. Så er der 1usd per mcf til prod.omk.
-
Coller, jeg har brugt en pris pr. brønd på 4 mio$, som angivet af Argo og tillagt 1 mio.$ pr. brønd til infrastruktur. Senere omk. er små.
-
ok kdv. Jeg mener bare man tit snakker om prod.omk omkring 1 usd.... men det kan jo selvfølgelig godt indeholde amortisering/afskrivninger p
-
Men slet ikke tvivl om at Utica i Lowlands er kommercielt og hvis resultat bekræftes kommer produktion vel i gang efterår/vinter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind