Aktiesnakken — Februar 2010
-
har du nok ret i Pete
-
hvad er dit syn på dagen idag btw?
-
det er et pink sheet bio CEO job han kommer fra.... 12mio usd market cap.... så han skal nok være noget mere kendt for at trække investorer
-
med.... og der skal nok også mere gang i topo-aktien for at tiltrække store investorer.....et par mio kroner i daglig omsætning er jo ikke
-
alverden at bygge på.
-
hvis belinostat bliver til noget ender det vel nok med et industrielt salg...... i al fald har han jo nok der en hel række kontakter der kan
-
bruges.
-
den tid den sorg....
-
helt enig i han har fordel som industrivant, hvor buhl nok mere var developer-typen, stor respekt for ham herfra skal dog indskydes
-
alk regnskab ude
-
nogen genmabber der kender denne - http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00542308?term=zalutumumab&lup_s=01%2F24%2F2010&lup_d=30
-
For 2010 forventer ALK fortsat vækst i salg og indtjening. Indtjeningen vil dog
være påvirket af stigende omkostninger på grund af øgede regulatoriske krav i
Europa samt det stærkt forøgede aktivitetsniveau i samarbejdet med Merck om
udvikling og i -
fra 19. feb
-
tion af tabletter i nordamerika.
-
Det primære driftsresultat (EBIT) blev i fjerde kvartal 58 mio. DKK, og for
hele 2009 blev EBIT dermed 175 mio. DKK -
så det er over konsensys
-
aktien stort set uændret efter et lille spike til 436
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind