nu får vi at se ... 1. og 2. kvartal bliver i hvert fald spændende ... isoleret set vil jeg godt have alt goodwill væk og så ind med de
ja men hvor længe mon de er det ? og hvor længe mon regnskabet bliver belastet af goodwll afskrivninger
det er jo ikke kun goodwill nedskrivninger, det er jo mistede indtægter
Jeg ser med skam at en af mine med dif´er har lammetævet Gen iløbet af dagen. Men den skulle måske ha´det dyk efter de sidste dages stigning
goodwill og udlånstab udgør langt den største post i 2009 resultatet... snart er hver en omkostningskrone dækket af indtægter... selve
omkostningerne er også på vej nedad.... så 1. kvartal bliver spændende at følge
lefty lidt gevinstagning må vi jo accepterer, men kæmpe omsætning igen
Capi bliver splittet op og godbidderne bliver frasolgt. Det er mit bud. Hverken Linde eller Michael Henriksen er gået ind for at drive bank.
men et vigtigere skridt er at smide lindblad ud ... nu er flokken ryddet af vejen, det vil sige lindblad damgaard osv....nu har de nye noget
JA, er det ikke lidt bekymrende ??
men nu sidder belgierne jo på snart 20% så de er langsigtede.... linde sidder ikke på nok til at han får lov at bestemme alene
jo det bliver vekslet utroligt mange her. Men det er ikke bekymrende at vi er steget under så stor volume
linde og henriksen får intet lov til deres andel er for lille.... der er 60% af aktierne der sidder på folk der ejer under 5% også
men de kan jo sælge deres andel når de har fået forretningen op at køre og den står i 8...overlade roret eller posten til andre
Aka, jeg mener også kun idag mht omsætning
der må være nogle rimelige store sælgere imarkedet, men det kan jo også være noget gevinst hjemtagning
Kan se på dif salg, at det er helt op til 25.000stk af gangen......alligevel en sjat
men er i godt humør over at lindblad er væk ved næste generalforsamling ... jeg forventer at belgierne får i offensiven nu og spiller med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind