Aktiesnakken — Januar 2010
-
der er altså noget galt med min portefølje tror jeg.... ellers er det bare mig der ikke fatter en bjælde
-
hej drue....send den til fyrtårnet...han er portefølje mesteren
-
jeg har +15,93% på RockB. +14,49% på bioporto. +10,09% på GES. +10.8% på FLS og +16,3% på RockA...
-
Men min port siger kun +1,46%
-
hvormeget har du i cash?
-
Hegu. Synd at Capi var utålmodig så handlerne ikke blev i 24,1 og op i Ges i dag. Ellers luft op til 25.
-
7,70 nu i bioporto... fordømt, så har jeg tabt 75kr i dag.. (plus kurtage)
-
købekraft: 42,599.50
-
så du har halvdelen i aktier?
-
som totalt er steget ca. 12%, det burde give 6% overall
-
kan du dumpe den til os?
-
in ya face boy?
-
yes please
-
er det ALT+prt scr
-
mail bitte?
-
i mangler en kontakt side aka....
-
ikke så meget som en mail addresse kan man finde på jer her på siden...
-
druge send til" simon snabel A proinvestor.dk"
-
.com?
-
STIG dog bioporto.... fordømt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind