Aktiesnakken — Januar 2010
-
jeg glæder mig til at vi har fået PI videreudviklet. så skal vi have alt herinde. Næsten også at den kan lave kaffen -
jeg er glad for at vi har fået børsmeddelelserne herinde
-
hej karbold
-
god morgen mine herskaber...
-
mig? jeg har ikke pp.
-
http://npinvestor.dk/nyheder/s-p-anbefaler-to-biotek-aktier-199367.aspx S
&P anbefaler Genmab med kursmål 182 kr pr 24 januar -
tænk at s&p nu skal være kurs førende

-
her er hvad jeg kan vride ud af PP : AKTIEFOKUS (KORT VERSION):
Det danske biotekselskab BioPorto fik for nylig tildelt et europæisk nøglepatent for en banebrydende diagnostisk biomarkør, der kan afsløre nyreskader - patentet rummer et potentielt mill -
BioPorto vil med de rette leveringsaftaler kunne opnå royalties af dette salg - hvor store procenter er endnu uklart, men der gættes på alt fra 2 og op til 20 procent.
Herved vil den potentielle årlige omsætning for BioPorto med tiden kunne beløbe s
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind