Aktiesnakken — Januar 2010
-
ikke hvis risikoen nu er at den kan falde 50%
-
og hvor når salgstallene om 2 år er valideret, så ved vi har 10-15 års patent der bare kører
-
når du laver et indlæg vælge du bare lounge
-
hvorfor dog risikere sine penge på forsøgsdata, som vi faktisk ikke kan fatte, det er tæt på hasard
-
ja leeloo jeg tror på at der bliver solgt, og jeg tror det bliver en succes
-
doodha, når du opretter et indlæg så har du 3 drop down menuer, skriv i er den første, der vælger du at lægge den i loungen
-
jeg har læst flere patienter leeloo
-
men du må regne med at gruppen som sådan er meget gamle, så de sidder ikke lige på chatboards
-
men vi ved jo hvor meget omsætning rituxian har. Den er jo ikke noget vi har fundet på. Vi har heller ikke fundet på at GSk købte i 456
-
vi ved også at stoffet ER godkendt i US og bliver det i eu
-
der var fine tegn der var fra ash, men jeg vil hellere se tallene end gætte.
-
selvfølgelig doodha, det er jo vores site

-
de laver en investering på op til 2 mia us dollar inden fase 3. Det gør de jo ud fra en kalkyle om at de kan tjene det hjem
-
men jeg vil hellere bare se salgstallene. Det er det der betyder noget. Og så tilbage til Buffet. Alt for stor risiko i Gen på et for tidlig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind