Aktiesnakken — Januar 2010
-
selvfølgelg er det coller der har fundet det
-
læs hele interviewet, hvis du får tid, jeg kan kun sige at det for mig er grundlæggende fornuftig tilgang til investering. Gør det samme og
-
du vil sjældent komme i problemer
-
han er VALUE GUY´EN!!!!
-
og det gør mig altid rolig når jeg har læst ham. Det giver mening. Ved faneme ikke hvorfor jeg har været så forgabt i genmab for jeg er
-
meget mere til det her. Bow Tie, Golden Cross, ema,sma, candles etc. interesserer mig ikke. Det han siger er for mig interessant
-
I do know that if I had a choice between holding cash or 30-year bonds or owning equities, I wouldn't hesitate for a second to own equities.
-
også det han siger om uncertainty. Det er sku for fanden så sandt
-
Jeg ved det ikke, måske. Men ikke da de købte i Irland. Men fx. realkredit ville jeg kalde value
-
og skal vi se det over 5-10 år, så er realkredit altid en god forretning
-
får danske bank løst sine problemer, hvilket jeg er i tvivl om, så er det interessant. Men det er mere hans måde at tale om det på.
-
Det handler ikke om timing, det handler om pricing. Jeg har før sagt at genmab sagtens kunne være et bedre køb i 396 end i 100
-
det jeg tager med mig fra denne krise er, at jeg have firmaer uden gæld, god ledelse, stabil omsætning og overskud. Det vil jeg betale
-
meget mere for end løfte om milliarder i biotek omsætning.
-
i løbet af to år vil vi kunne se om genmab bliver en ny novo nordisk og risikoen vil være meget lavere. Ikke fordi kursen er lav men fordi
-
vi har mere viden. Vi står på sikrere grund. Vi påtager os for meget risiko for tidligt. Det har jeg virkelig forstået betydningen af
-
hellere købe genmab til p/e 10 og se den løfte sig til p/e 20, end at risikere butikken ved negativ drift, kapitaludvidelse o
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind