Aktiesnakken — Januar 2010
-
-
det er nu dette kloge interview jeg læser
-
Whenever a company makes a deal, I go to the store and I buy a congratulations card and I buy a sympathy card. And then five years later I d
-
nd then five years later I decide which one to send.
-
selvfølgelg er det coller der har fundet det
-
læs hele interviewet, hvis du får tid, jeg kan kun sige at det for mig er grundlæggende fornuftig tilgang til investering. Gør det samme og
-
du vil sjældent komme i problemer
-
han er VALUE GUY´EN!!!!
-
og det gør mig altid rolig når jeg har læst ham. Det giver mening. Ved faneme ikke hvorfor jeg har været så forgabt i genmab for jeg er
-
meget mere til det her. Bow Tie, Golden Cross, ema,sma, candles etc. interesserer mig ikke. Det han siger er for mig interessant
-
I do know that if I had a choice between holding cash or 30-year bonds or owning equities, I wouldn't hesitate for a second to own equities.
-
også det han siger om uncertainty. Det er sku for fanden så sandt
-
Jeg ved det ikke, måske. Men ikke da de købte i Irland. Men fx. realkredit ville jeg kalde value
-
og skal vi se det over 5-10 år, så er realkredit altid en god forretning
-
får danske bank løst sine problemer, hvilket jeg er i tvivl om, så er det interessant. Men det er mere hans måde at tale om det på.
-
Det handler ikke om timing, det handler om pricing. Jeg har før sagt at genmab sagtens kunne være et bedre køb i 396 end i 100
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind