Aktiesnakken — Januar 2010
-
Nixe, jeg bliver herhjemme med marcipanbrød og cola.. Er sgu villig til at begynde at ryge, hvis det fortsætter
-
tak mrWater... det lyder kanon
-
Jeg LOVER kun at gå ud for at hente napoleonskager hos bageren eller gå i Netto på lygten for at købe bacon og bjørnebryg
-
seet vandmand

-
seet -> sweet... jeg skal lige have søvnen helt ud af øjnene åbenbart
-
skal ellers love for at tsu og qec får på munden, men wtf, det kan man godt leve med sådan en dag som idag

-
btw: har i andre også en sidebar i chatten?
-
ah jobono., samme situation her, AKA hvor EEEERRR DUUUUUU.
-
ja, horka, dit gigant-pling har ødelagt chatten....
-
3 beskeder mere og den skulle blive normal
-
2
-
3
-
nå, jeg plonger ud igen så.. poster lige et indlæg jeg skrev om NEC igår, spændende at se om der er nogen analytikere der har gjort sig de s
-
samme tanker om værdisætningen af NEC
-
sorry, det gør jeg ikke igen
blev bare så glad da jeg kiggede i mit depot... og endnu mere glad da jeg kiggede i det lange 
-
Den skal nok komme op igen hall, men det er ikke en man skal lægge sig alt for tungt i hvis man ikke kan lide store udsving i depotet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind