Aktiesnakken — Januar 2010
-
Nogen der bruger SKAT til at beregne aktier?
-
-
stinker, jeg tror det er din datter der gør forskellen. Hun er vor frelser
-
rk...fedter for aka

-
det er det bedste du har gjort for mig til dato
-
kan du ikke lave en til? En dobbeltbund?
-
jeg har meldt ud til pigerne at min libido kommer igen i kurs 170. så det bliver ikke herfra den første tid
-
hey Stinker.. jeg spørger fordi jeg har brugt siden til at beregne mine aktier i laaang tid, og nu kan jeg ikke se opgørelsen for 2009
-
Hvilket er lidt en bet, da jeg har opgivet sidste år at have tjent væsentlig mindre end det jeg nu kom til ifølge min nordnetkonto
-
dårligt forklaret sorry...
-
Nordea mangler en års-realiserings-knap
-
Jeg venter blot på at jeg på skats side kan se om jeg har tabt eller tjent i 2009....
-
Og hvis jeg har tjent skal de helst ikke være for meget, for kontoen er ihvertfald tom, så skat vil vi gerne slippe for
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind