leo > på et tidspunkt tror jeg ikke han gider han chatten fyldt med ikke aktie relevante ting... og så burde her nok være en ignore funkt..
leo > evige vrøvl hvor henne du ???
leo > svar lige først .. hvor evige vrøvl ? det er jo en forkert anklage du fyrer af der
Wenn es einen "ignore function" gab, dann wurde es sichert von Herr Händler überbelastet.
nohope > try english my friend
Wir haben leider nicht überall so kluge Bevölkerungsteile wie in Jutland
leo > tavsheden tolker jeg som der ikke var noget...men drop venligst de falske anklager tak ! vi er her vel for at chatte om aktier
selvom nogle håber andre vil mødes til bioporto nu må vi se om det lykkedes
was haben sie in jutland ?
leo > mener du indlæg herinde ?? eller lever du i fortiden ...
leo > jeg kender din mening og også om hvad jeg mener om din adfærd .. men det lader jeg ligge jeg læser ikke dine indlæg herinde
jamen det skal du da være velkommen til ... hvor er du fra i landet ? har du aktier lige pt ?
Viellecht sollten wir eine Sonderangebot an Herr Händler überlegen ? Ein freien Einwegs Ticket an die Vereinigten Staaten ?
nohope > again try english .. take your german somewhere im not listening
Das haben wir früher mit Erfolg in meiner Familie getan.
leoloo > jo nu du er herinde ... men skal da nok lade det ligge så !! du kan godt lide at andre tager ud at snakker med virksomheden og så
nohope > det behøver du ikke bekymre dig over .. det bliver da en engangsbillet til usa ...
ahhh - Louis Pio modellen ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind