Aktiesnakken — Januar 2010
-
de er forsvundet som myg for solen
-
det kommer helt an på hvad den endelig prissætning bliver. Men der er omkring 70.000 HD patienter og der snakkes om en pris på op mod 50k
-
worldwide eller i us?
-
euro som jeg dog tror er for højt.men altså en treoretisk marked på ca $5 mia. Selv siger det godt 1 mia hvis data er gode
-
$
1 mia -
så det svarer til arzerra i 1 indikation stort set
-
ja jeg må tilstå at jeg ikke forstår hvordan Genmab kun kan være det dobbelte værd af neuro. I am so sorry
-
selv med gode fase 3 data skal man igennem hele processen med BLA som tager over et år og selv da kan fda finde på noget
-
men ok vi behøver jo heller ikke sammenligne de to firmaer
-
men med en margin på 90-95% så svare indtjeningen på et teoretisk salg på 1$ mia, til et Arzerra salg på godt $3 mia
-
men det er med 100% marketcap ikke?
-
og stadig et helt år fra markedet?
-
hvad mener du med 100% marketcap?
-
og trods alt margin på 90-95% er nok rimeligt højt sat
-
skal det ikke produceres
-
ja hvis huntexil når ud til ALLE patienter
-
altså samtlige patienter
-
skal neurosearch selv producerer det?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind