det eneste jeg siger er at man skal passe på med at blive for skråsikker og miste sin kritiske sans
man må jo også stille spørgsmålstegn ved hvorfor abbottfolk eller andre vidende mennesker i nyrebranchen ikke har k'øbt massivt op i biop
gaino > ved det ikke ... men kursen burde være højere med patentet og det homogene salg fra næste år
Hvad skete der med etrade her lige før US-luk? Fra -2% til godt +6%
turin - jeg vil give dig ret omkring grunden til bekymring over en aktie der nævnes så tit på EI - især når de ingen penge tjener... MEN
når det er sagt så er BioP en ganske speciel historie...
det er ingen Nanocover... det er ingen Abaris - det er ingen Areas eller Guava... hvilket bestyrelsens sammensætning gerne skulle være en
indikator af... og så selvfølgelig det forhold at jeg har en hulens masse
hvor mange har du, stengård?
jeg er taknemmelig for at du nævnte aresa.......der røg det aftenfredagshumør.....
men jeg sidder osse og undrer mig lidt: Hvorfor køber de andre ikke op i bioporto på disse niveauer hvis den er så fantastisk?
men jeg forstår til fulde at man er skeptisk - og i den forbindelse savner jeg faktisk SL65AMG og Accrue som eksponenter for en divergerende
Købte du idag Cs?
Men med al respekt. Jeg har hørt det her så mange gange før. Det seneste år har jeg lært hvor meget man kan tjene på large-cap aktier.
holdning baseret på indsigt og viden om patenter med mere
fuld knald..tjente lidt..698 stk gratis biopper
har du en SL 65 AMG, Stengård?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind