Aktiesnakken — Januar 2010
-
for lige at holde snakken så selv slagteren kan forstå. - selvom de faktisk tit er en god ide at købebøffer forskellige steder, gårdsalg osv
-
komet-børsnyheder ville sgu være super

-
vi har nyheder fra sidste uge og så kommer de automatisk ind. De historiske kræver lige lidt mere knofedt
-
hvad er komet børsnyheder?
-
er det en notification når de kommer?
-
Breaking news: Enskilda smider 50K BP aktier ud i luften, og de samles op på et minut i 7,50, og vi er nu tilbage i 7,60...
-
ja det er så det seneste biop jeg lige kan finde på... i mangel på rigtige nyheder
-
aka: det var hegu der misede et m i "er der kom-m-et børsnyheder", og det samlede jeg så op på fodi komet-børsnyheder lyder som noget rart:)
-
jo det kan det vel godt....nu har vi i første omgang bare taget alt ind
-
og langsomt vil det så blive forbedret og udbygget
-
Drue, jeg kunne også finde på nogle BioP nyheder, se bare debatten:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind