Mens man læser så kan man jo gå på http://www.biq.dk/ og søge lidt på navne og selskaber og relationer up to day -
Den savner Erik Damgaards medvirken.
Biq erhvervsinformation skulle der stå
kommer i en anden bog Tro mig jeg har været hos alle de drenge som en flue på væggen
jbc - kan vi ikke få det som TV serie istedet for - ville da egne sig godt til en soap . .
Damsgaards sekretæt Mette G Larsen som var Riskærs som var Ole A sekretær tja som sidder i kontor Nytorv
CH - dndn - det blev en djoi og ned dennegang eller?
jo men så blir det jo en stor serie
GW > Nogen der vil give en lille kommentar til den. Et stykke tid siden jeg sidst har fulgt den - og den er kun faldet siden
Bio Poto Stengård det jo også et Lasse Lindblad firma har du det godt med ham???
Hya, du skal se på et weekly chart
og se så på candle og MACD
Fik godt nok købt rigeligt med NEC mellem 3.36 og 3.40. Nu 3.47...det går den rigtige vej.
jeg har ikke noget forhold til Lasse Lindblad - men BioPoro blev jo i sin tid introduceret p Børsen af lasse L...
min introduktion kom dog igennem Sparkron
Men du haftmed Korral at gøre han har ohså Korral og Bio porto osv men du kan eller vil eller skal vel heller ikke vide alt. <men hyggeligt
sååvidt jeg er orienteret har Lasse Lindblad og Chr. Rovsing dog ikek mere med selskabet at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind