Aktiesnakken — Januar 2010
-
jeg opfatter Ndrs udsagn om stengård som ren og skær objektiv observation. Jeg vil kalde ham kronikøren...pensionist skildrer af guds nåde
-
Har en seddel med et par ting som jeg skal have undersøgt, men har så sindsyg travlt indtil på onsdag
-
ingen følger og beskriver pensionisters gøren og laden med mere præcis pæn og dog med indfølelse
-
drue, flabling prisen, kommer man ikke sovende til
-
pæn=pen
-
aka, indstifter du en ny pris hvis man skaffer arzerra salgstal?
-
(eller afhænger det af størrelsen på tallene...)
-
Der er to ting jeg gerne vil finde ud af... BioPortos aftale med SSI. Hvad indebærer den, og hvor langt er Eli Lilly kommet med APC-PCI
-
markør tanken... ved de har haft den, men mon de er på vej imod BioPorto?
-
coller, 5 bliver indstillet til flablingprisen, arzerra salgstal giver en KLAR indstilling fra juryen
-
sådan en fræk lille 20-50 mil aftale kunne være så lækker lige at klemme ind
-
og som vi alle sammen ved, afhænger INTET af størrelsen, men det er gørelsen!
-
Hvad er præmien?
-
En flot pokal? en vandrepokal måske?
-
Kunne være så frækt et initiativ...
-
er igang med at skrive indlæg
-
ja han er helt væk... håber aldrig der bliver en performance konkurrence igen, for det er sgu pinligt...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind