Aktiesnakken — Januar 2010
-
men aka... det er vel lidt ligesom den normale "logik" hos mange afdelinger der i løbet af efteråret finder ud af at de ikke kan nå at bruge
-
alle deres penge i x budget..... og derfor går på storindkøb af frygt for at blive skåret året efter.... fordi de ikke har brugt alle penge.
-
ja den er så bare modsat, men går altså mere på at logikken er at arbejde mindre og opererer mindre således at pengene ikke bliver udløst
-
Teknisk analyse får baghjul. http://www.hegnar.no/analyser/article406155.ece
-
men jeg troede egentligt det var blevet lidt bedre, men hospitalsvæsentet er virkeligt et sted hvor der skal ledelse til
-
ved dog at en masse cand scient pol´er (hurraa) er blevet uddannet som hospitalsledere. Det kan godt være deres ide

-
nej da...... lad os beholde alle lægerne som ledere og organisatorer.... det er jo det de er uddannet til.... eller noget.
-
god formiddag
-
HegNu er det ikke det Stickan godt kan li?
-
hej drue.....du er indstillet til PI´s modstykke til cavlingprisen....flabl
ing prisen -
tak aka.. eller bør jeg sige det...
-
bare i orden stein
-
av, stengård....
-
den sve'
-
så har du også set ndrs være fræk på din bekostning stengård

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind