Aktiesnakken — Januar 2010
-
mja.. købte mine første bears nogensinde idag, bare som hedge, burde have smidt dem inden luk, men sidder og jobber

-
.. og fik ikke lige gjort det
-
mnæh... ikke sådan rigtigt men der er sindssygt mange ting der er lidt vel oppustede, så har svært ved at se hvor de fortsatte stigninger
-
skulle komme fra..
-
og tænkte bare at de tal 14.30 måske kunn eskubbe læsset i den gale retning - men jeg er jo ikke noget orakel

-
Nå, smutter igen skal ned og holde vejret B
) -
always ón fra iPhone. masser af ledige kontorlokaler i Kbh. den rigtige recession kan begynde
-
aften? Nogen biopper på linjen? har alpco news...
-
PI exclusive....
-
nej?
-
Så må i leve i mørket end tid endnu
-
cliffhanger til mandag... stay tuned. (omend jeg nok sidder her igen i morgen)
-
en gæv lytter....
-
Alpco forventet salg af bioporto produkter 1-10 mil usd.
-
pr anno
-
SUNDT for bioportod bundlinje
-
and the crowd goes wild......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind