Aktiesnakken — Januar 2010
-
jeg har sagt han kan teste i det engelske, var også selv ved at få stram overlæbe af det
-
Hlet sikkert, jeg sagde også vi aldrig kom under 20 igen, da der var emission i forsommeren 2008
- og se hvad der skete 
-
nec har iøvrigt sneget sig op på 4.60 nu
-
Hegu siger han er min ven, men han har kun anbefalet QEC til mig siden den var i 9
-
og kun 4 gange personligt og kun 6 gange i telefonen
-
det er klart at sådan et mixet budskab er svært at forstå for en akademiker
-
med venner som Hegu så.....
-
Ja QEC blev alligevel til raket i starten og ikke slut januar. Kører i øvre Bollingerbånd opad. Men den skal vel have et tilbagefald til 18?
-
ja.. det er en kompleks process at udlægge "for og imod, måske hvis... men alligevel... så... " på en måde så man tænker:fedt nok, jeg køber
-
hegu skulle jo nok have sagt at der med køb af qec aktier medfølger medlemsskab til en exclusiv, akademisk og finkulturel diskussionsklub
-
eller hvis qec ville ind i genmab....
-
haha ja... .der er rygter om at lisa indtræder i qec-bestyrelsen... hahaha
-
jeg har ikke solgt, selvom jeg ikke er sikker på at det svarer p åspørgsmålet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind