Aktiesnakken — Januar 2010
-
det var vist bare et fake bud der blev fjernet igen horka...
-
Hegu når du nu bliver rigere så skylder du en flaske

-
ahr fake og fake, der forsvandt da næsten 100k da 19,50 og 19,60 blev taget ud på 2 minutter kl 14.32

-
ja ok.... troede du tænkte på de 100k der lå som bud i en 5-15 sek tid
-
Coller: nope, SÅ godt følger jeg ikke med

-
Hvasså o
mpafar nupper du nu en tastaturlur igen? -
Horka, please excuse, det er vores indiske programmører der tester
-
godt så
undskyld 
-
qec: 400K før vi er igennem 20, bliver nok ikke idag
-
jeg har sagt han kan teste i det engelske, var også selv ved at få stram overlæbe af det
-
Hlet sikkert, jeg sagde også vi aldrig kom under 20 igen, da der var emission i forsommeren 2008
- og se hvad der skete 
-
nec har iøvrigt sneget sig op på 4.60 nu
-
Hegu siger han er min ven, men han har kun anbefalet QEC til mig siden den var i 9
-
og kun 4 gange personligt og kun 6 gange i telefonen
-
det er klart at sådan et mixet budskab er svært at forstå for en akademiker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind