det kan være de er under vandet haha
nu kommer vi vist ud på dybt vand ...og det er ikke sikkert det er hav vindmøller ...
selvfølgelig hvorfor tænkte jeg ikke på det
men uanset hvordan du eller i vender og drejer det om det ender med salg af greentech så må det være godt for jer damgaard med flere er væk
Det er skam ikke kun Damgaard der er væk, det er jeg skam også
har du solgt dine og hvorfor ?? var du skuffet over dem ?
mistede lidt troen på at de evner at få møller i drift, og få nok out put ud af dem når de kommer i drift
enig det har længe været en dårlig idé at have penge bundet i greentech...de enorme tillidsbrud og forsinkelser .... hvis du køber andre
kan du forrente din kapital meget bedre og upside er ikke så stort... ejerandele er væk og det er svært med kapital hver gang pga banker
ikke er meget for milliardlån med den trackrekord de har
Det bliver ihvertfald spændene at se, hvornår de formår at finansiere det lille cagliari ll(hedder det vist)
hvis de gør?? måske sælger de det... men uanset hvad har man nok skullet tage lidt beroligene engang imellem som ges-aktionær
nedjusterede de ikke også 2009 resultatet til minus 300mio
GES fik sig rodet ud i så store likviditets problemer, at man var nød til at sælge MG projektet til spot pris for at overleve heraf tabet
jeg er nu stadig med i GES
Når man ser på de SKY høje italienske afregningspriser, så er der da gode udsigter lige netop med valget af en projektfinansator+ italiener
Man kunne også vælge at sige det legendariske italienske bureaukrati MRT istedet for at nævne mafiaen...'
præcis kunne næsten ikk have sagt det bedre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind