Aktiesnakken — Januar 2010
-
Jeg kommer fra en familie hvor alle mændene har været selvstændige, men jeg tog på universitet og tog en grad i statskundskab.
-
jeg var meget dygtig til det akademiske og havde brave skænderier med alle i familien.
-
da jeg selv blev selvstændig for 10 år siden, og nok de sidste 5 år mest, har jeg fået den dybeste respekt for andre mennesker, også dem
-
eller rettere specielt dem der er selvstændige. Uanset hvad man laver. For jeg ved hvor stort ansvar det er og hvor meget man tager på sig
-
aka, så mangler vi kun at omvende de resterende 99% akademikere i centraladministrationen.
-
og jeg forstår de mænd så meget bedre nu. Desværre er det for nogens vedkommende for sent. Men sådan er livet. Og der er stadig håb

-
jeg kan berolige jer med at jeg er den ENESTE fra statskundskab der er blevet selvstændig fra min årgang.
-
statskundskab ikke statsvidenskab. Cand scient pol. Jeg overlevede ved at arbejde ved siden af

-
jeg håber du ved nohope at det var dig der fik mig til at skrive det.
-
det må hermed være bevist at der er håb....selv for en akademiker....
-
ja der er håb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind