Aktiesnakken — Januar 2010
-
alternativt kan man måske håbe at MSI skal have de 100k tilbage de solgte for et par uger siden
-
problemet for NEO idag er nok at der ikke rigtigt er gang i salget på bud.... hvorefter de konstant sælger på udbud.... men ikke får noget
-
tilbage med det bud de ligger på..... de prøver så at sælge til sig selv på buddet i håb at en handel på bud vil trigge en eller anden compu
-
ter der så vil sælge også..... Det er sådan jeg tror det hænger sammen for NEO idag.
-
yep CH... gennem laaang tid.... som regel relativ succesfuld med 0,10 i margin på handlerne over dagen....
-
men om det i sidste ende giver noget når man tager højde for at de sjældent ligger i "0" overnight har jeg ikke lige undersøgt.
-
yep - tak for indsatsen

-
Chjort hvorfoer er der et youtube link til hestefuldkonspigen tina lund efter din udmærkede GES gennemgang?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind