Aktiesnakken — Januar 2010
-
stengård, oplysning skal doseres i små mængder for unge sjæle. Varnæs er på rette vej. Han var valgt den sande lære. Alt bliver såre godt
-
det var altså kun fordi, ingen danske virksomheder forhandler RIM's produkter. De er jo klasser bedre
-
Aka, er du ved at hype Apple aktien i debatten?
-
jeg havde en fejl i min new post. Men jo jeg vil gerne hype den lidt. Hvad skal de gøre med alt det cash?
-
hvis det var vores største problem....
-
jeg kunne godt bruge det problem, indrømmet.
-
-
han er altså fænomenal, ham Steve Jobs - men jeg bliver altid lidt bange for virksomheder med alt for meget cash. så køber chefen blot et
-
fodboldhold...
-
aka, kan det godt passe at man kun søger på tags, at man ikke søger på teksten i debat indlæggene?
-
Apple... pffff.
-
han er vel ved at blive teknologis branchen svar på jack welch
-
(siger jeg med pc affecionadaens misundelse i stemmen)
-
fill, nej det burde ikke være sådan
-
Novo dag?
-
ja novo dag
-
og apple dag, Texas instrument dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
