Aktiesnakken — Januar 2010
-
pharmexa og alk får jeg (også) dårlige nerver af..... endnu et søm i kisten.
-
stengård, 12-7'eren ligger nede i bagagerummet...... ved siden af en gammel rusten bmw 7'er. Der var lige plads til begge 2.
-
JB ramte Pharmexa LIGE i røven. De havde køb på den frem mod fase 3 studiet. Og da der så kom en god nyhed og kursen var omkring 30 så
-
Troldmandens forudsigelser kommer nærmere. http://borsen.dk/investor/nyhed/175020/newsfeeds_rss/
-
sadlede de om og anbefalede salg hele vejen ned i sølet. Så fulgte man JB omkring Pharmexa så havde man først tjent masser af penge
-
og siden hen undgået at tabe det hele igen
-
jep folk var rasende fordi JB sadlede om opg sagde salg lige præcis som den gode nyhed kom ud
-
Stengård det ser ilde ud for vestas. 2010 bliver grimt. rigtig grimt Vi skal frem til 2011 før det bliver sjovt igen
-
så kravler qec lidt opad
-
ahh ja V112. Det kommer til at blæive en stor sællert. Men det har godt nok taget dem noget længere tid end beregnet at få prototypen op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind