Aktiesnakken — December 2009
-
det ser ikke godt ud for dem i US....
-
313 er sgu long time low.....
-
vi skal helt tilbage til emissionen i foråret.
-
faldende bunde og faldende toppe siden maj faktisk.... det er vel ikke ligefrem godt teknisk..
-
10% nede på 2-3dage det er sgu trods alt et ryk der vil noget i sådan en stor aktie.
-
yep..... t-retterne må snart være et ok play....
-
jeg ligger med bud ved 1

-
men gider sgu ikke putte mere i den skodaktie... har nok at gøre med allokere kapital de t-retter jeg har fået stoppet ned i halsen allerede
-
jeg tror det må være den news med fabrikken og layoffs i US
-
Nordea fik hold på den igår..kurs 80 (H+H)
-
en del af vws-faldet er vel også bare algoritme-lemmingeeffekt fordi den er så likvid og volatil når den først kommer i svingninger..
-
og så mange trader den i store mængder
-
jeg tror at HH kommer til at ligge et sted imellem 60 og 80 når emissionen er ovre.
-
vi er jo næsten ved hvor aktien kun handler til de kontanter der bliver smidt ind ved emissionen... + 1/8
-
310,25 vws.... hvor mange fik du CH?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind