Aktiesnakken — December 2009
-
jeg er brågeåge (breakeven steven) i 255
-
med det antal jeg har nu, og hvad jeg havde, så skal den i kurs 300.000 for at mit tab er hjemme igen
-
i kurs 300K giver jeg en flaske
-
ok aka, jeg giver een i kurs 250k så
-
du er meget gavmilg aka
-
fill.. du er ikke den første der siger det.
-
200K på en time....smelly fish
-
Har også på fornemmelsen at det rent faktisk passer
-
hvem giver en ved kurs 10k? vi skal jo ikke sidde og tørste under hele opturen?
-
ja, munk... H+H kommer vel forhåbentlig til at ligge sted i mellem 70-90.
-
det skal ikke hedde sig at jeg er for nærig til at give en flaske, jeg gir en ko i sovs til knæerne også...
-
jo, efter det første salgspres..... jeg sælger nok også lidt på 70 hvis det er muligt.
-
small cap dk kommer nok ind med en pæn post tror jeg... men om det er nok til at flagge ved jeg ikke.
-
Laurids Jessen kunne jeg også mistænke for at gå ind pænt.
-
og så har jeg tænkt lidt på Augustinus..... de har jo loadet en hel del op i de mellemstore selskaber på børsen på det sidste...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind