Aktiesnakken — December 2009
-
genmab er en lang lidelseshistorie, jeg har bare en fornemmelse, kald det bare tabsgivende intuition, om at noget er ved at ske
-
i alt overvejende grad er det fundamentale regnestykke det samme
-
det har vi jo hørt utallige gange, men fordelen nu, er at det ikke kan blive værrer, bilder jeg mig ihvertfald ind, og købte lidt ekstra ida
-
det kan jo altid blive værre
-
men det er lidt interessant med de sidste dages forholdsvis store omsætning med stigninger. Det plejer at være en forløber
-
da ufatteligt..
-
Jeg synes CT begynder at snerre lidt af mig... som om vi var gift
-
hehe... hun snerrede også af mig sidst... men tror ikke hun er vred.. bare sKUFFET...
-
over at vi er så dumme.. der var en detalje jeg ikke kunne huske stod i Q3, så henviste hun til Q3 og iøvrigt..... bla bla:)
-
hvad mener du hun er skuffet over?
-
ja noget i samme dur... at vi ikke kan forstå at alt står i tidligere udmeldte oplysninger, og så tror jeg at hun var lidt skuffet over
-
at jeg vendte kanonen om og prøve at liste noget information ud af hende, og ikke kun deres konkurrenter

-
he he... samme her, fiskede efter hvad de påfattede positivt om phadia udviklingen, og spurgte til datoer
-
nej, nu er jeg ude.... så nu flyver cimber nok...
-
ma200 på cimber :-)???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind