Aktiesnakken — December 2009
-
-
der var også noget med en udfordring indover storebror
-
- generation cd 20, har i hørt det før?
-
første tanke, om det her kunne være årsagen til roche´s opførsel - skal lige læse det færdigt..
-
-
-
Synes de snakker om en væsentlig forbedring i forhold til tituximab
-
nå.. jeg kan da ødelægge enhver julehygge...
-

-
lyder det ikke voldsomt- 5 - til 100 gange højere end observeret ved behandling med rituximab
-
det er stadig phase 1/2 så det er 5 år fra at være relevant
-
har du set den før?
-
et godt grin - måske vi kan restaurere julehyggen http://www.youtube.com/watch?v=eaPsMjyPMtU&feature=PlayList&p=61319F7BF7801323&index=0
-
nej jeg havde set de links til 3g cd20...meget gode
-
kan det være en årsag til roche´s ageren, taget i betragtning af at de har et godt salg nu:)
-
jeg fandt ikke helt ud af om roche overhovedet var involveret
-
nej jeg tror ikke der er en sammenhæng
-
nå.. godnat...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind