kan man nu blive arresteret for det? Jeg skal da vist dæmpe mig lidt til julefrokosterne...
ja og han var sammen med de greenpeace aktivister der kom med flag hele vejen forbi politi og vagter ved galla middagen
tænk sig det havde været mere alvorligt end en fra greenpeace....watch ur steps mugabe, merkel LOL
det er sgu da meget cool. Jeg syntes det er sjovt, når nogle ta'r bagdelen på borgermusikken på den måde
det er tilladt at være forskellige men jeg synes greenpeace er plat og deres metoder yderst pinlige....
selvfølgelig. Men hatten af for evnen til at komme igennem sikkerhedsprocedurerne. Så kan politiet jo lære noget af deres fejl
de havde hevet sig selv op i et hvidt gitter der hænger over/ved knippelsbro....der hang de med ....leaders should react
altså hvis sådanne typer kan vade lige igennem hvad siger det om sikkerheden ?? nu gik det godt denne gang...men nok sidste gang de næste
mange år i dk hvis det havde endt galt
Af sikkerhedsmæssige årsager fældede man jo engang alle de kønne vejtræer. Det næste bliver vel lygtepælene.
Som forholdsvis ny på aktiemarkedet har jeg ny lært lidt af vært. Har besluttet mig for at vil lægge en klar strategi i juleferien.
Tror, at den kommer til at hedde noget i retning af, at jeg ikke skal tabe penge
send lige mig en kopi af den strategi,
cimber 6...... hu hej hvor det går.
fil..> Som sagt er jeg gang med at arbejde på den. Har indtilnu fundet ud af, at hvis man ikke køber aktier så taber man ej heller penge på
aktier..... Lyder til at jeg lige skal tilrette den lidt/noget/meget....
Coller > Hvis den kommer ned omkring 3, så kaster jeg nok lidt lottopenge efter den
omkring 3 kaster jeg op.... men jo, så kunne jeg også godt lotto'e den lidt
min strategi over julen ligger med en voldsom bias på joker/lotto for at undgå tab
Cimber Sterling Group 6,15
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind