Aktiesnakken — December 2009
-
tter til arf.... det virker meget besynderligt... jeg kalder at den ansøgning ikke får den store effekt
-
arf, det er vel bare akut nyreskade, eller hvad misforstår jeg
-
er jeg kommet til at tænke på bagefter, det er kun et fåtal af aktierne der styrer kursen
-
men hvad mener du om min påstand? er det ikke sandsynligt at de prøver at undgå en heterogen aftale?
-
Nej opkøb er helt umuligt... se hvad det kostede at købe 8% sidste år...og når 10% af aktierne er handlet og der er die-hard aktionærer
-
aktionærer tilbage skal der lukkes et KÆMPE gap før handlen genoptages
-
har du leget med regnearket? det er voldsomme tal, i tabt omsætning
-
Tja, bortset fra at reklameværdien i Abbott og BioSite er KÆMPE stor... der kommer til at stå NGAL på alt muligt, og BioPorto ejer det
-
I tilfælde at patentbrud Drue, ved du så om biop har tegnet en patentforsikring? ( det er muligt)
-
eller ejer og ejer, men de har klør fem i ngal honning krukken, og gør sig synonym med ngal
-
Det har de IKKE... men ifølge CT har de positioneret deres midler så de kan køre et forsvar/angreb
-
kunne siemens, roche eller beckmann også gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind