Aktiesnakken — December 2009
-
dunno... lad mig se engang
-
denne ansøgning Drue? - bliver det en ny retssag med CCH - eller måske de ikke tød - http://www.freepatentsonline.com/US20090298047.pdf
-
Nå nej nu tror jeg jeg ved hvad du mener.... CCH har tre ansøgninger under behandling (relevant for os) to til BioSite og et til Abott
-
er da heller ikke sikker på jeg husker rigtigt, men kunne bare lige huske noget i den sammenhæng
-
den patentansøgning var også en krydstest
-
Nå ja... Urin/plasma kan de så glemme jvnf bioportos patent, men det med kreatinin er jeg ikke helt sikker på
-
CT skrev til mig, at de selvfølgelig ville informere markedet hvis noget var relevant for patentet, og det har de ikke gjort, så var ikke så
-
urolig for den ansøgning
-
Citat: Det er dog værd at bemærke at dette patent er ansøgt langt senere end vores, og de derfor ikke kan få patent på de områder,
-
vi har søgt (pga nyhedsværdi).
-
Nej lige præcis... urin/plasma falder på datoen... urin/kratinin har jeg dog umiddelbart lidt svært ved at se hvordan de skal implementere
-
nu er jeg ikke ekspert, men NGAL niveauet er efter 30 min oppe og bryde BioPortos patent, og kreatinin niveuet skal de vente længe på,
-
og så er fordelen jo forduftet.. (og NGAL har
været oppe og vende imens) -
ja.. Nu further questions
-
Og så kan jeg se at de i ansøgningen vedkender at NGAL niveuet skal stige fra et niveau over 250 ng/ml for at diagnosticere ARF.
-
så for ikke at krænke Bioporto, må de altså nøjes med at diagnosticere at man "måske" går fra rask til aki, uden at kunne se om det fortsæ
-
tter til arf.... det virker meget besynderligt... jeg kalder at den ansøgning ikke får den store effekt
-
arf, det er vel bare akut nyreskade, eller hvad misforstår jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind