Aktiesnakken — December 2009
-
men man kunne da tage kontakt til eks. bankinvest som styrer en hel del af de små inv.foreninger
-
yep, den er jeg med på ch.... men bureaukrati-/administrationsdelen vil nok være en hård nød....
-
PI skal nok være med til at revolutionere det markedet. Det er mit løfte til jer. Men jeg har så travlt med grafer og koordineret tab på gen
-
hvis det altså skal være et reelt seriøst alternativ til en investeringsforening
-
hvis netpostens drenge kan lave det, så kan vi også....det er ihvertfald helt sikkert
-
og ikke blot et lille "inv. selskab" for en mere eller mindre lukket kreds..... (misforstå det ikke)
-
men det er klart en ide der skal arbejdes på i det nye år. Den er seriøs meget interessant men skal nok laves i samarbejde med en bank
-
men bestemt en interessant ide at undersøge videre...
-
Altså, hvis det skal være stort, så bør det være sådan en mellemting mellem en lukket klub og en inv.forening hvor man kan hoppe ind og ud
-
bare sådan uden videre
-
vi skal lave det på en anden måde.. Vi skal naturligvis lave det på en sådan måde at vi ikke brækker os af os selv
-
ja horka, lortet skal børsnoteres
-
du var hurtigt tilbage fra dynen horka.... hahah
jeg troede ikke du var så ung. -
alt det vi er utilfredse med i de andre investforeninger, syge lønninger, syge bonusser skal der ikke være noget af
-
mjah... kan igen om fem, så kan lige nå en tur til inden der skal børstes tænder

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind