Aktiesnakken — December 2009
-
breaking: Lømmelsprøjten sat ind mod barrikader ved Christiania.... så bliver skaarup og thuledrengen glade, de har snakket om vandpistoler
-
siden godknow
swhen -
problemet er nok ikke selve forvaltningen... den tror jeg egentlig godt kunne laves relativt billigt, enkelt og passivt.....
-
men bureakrati og hele administrationsdelen vil nok koste KASSEN.
-
men man kunne da tage kontakt til eks. bankinvest som styrer en hel del af de små inv.foreninger
-
yep, den er jeg med på ch.... men bureaukrati-/administrationsdelen vil nok være en hård nød....
-
PI skal nok være med til at revolutionere det markedet. Det er mit løfte til jer. Men jeg har så travlt med grafer og koordineret tab på gen
-
hvis det altså skal være et reelt seriøst alternativ til en investeringsforening
-
hvis netpostens drenge kan lave det, så kan vi også....det er ihvertfald helt sikkert
-
og ikke blot et lille "inv. selskab" for en mere eller mindre lukket kreds..... (misforstå det ikke)
-
men det er klart en ide der skal arbejdes på i det nye år. Den er seriøs meget interessant men skal nok laves i samarbejde med en bank
-
men bestemt en interessant ide at undersøge videre...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind