Aktiesnakken — December 2009
-
rigtig god tanke......og vi kunne have fælles forvaltning og stockpicking....aka vælger dog ingen
-
jeg tror iøvrigt det er det eneste netposten tjener penge på
-
de har vist noget kapitalpleje fond
-
findes der ikke den slags aktierklubber allerede?
-
Men ellers er det vel netop derfor man kommer forbi denne slags fora? for at finde og videregive info om selskaber og høre andres mening?
-
jeg vil ha karantæne indtil genmab er over 300.
-
vi private skulle nok hellere skaffe "agenturet" eller franchiset på en af de store indexfondudbydere.....
-
jeg ville da ikke have noget imod en investeringsforening fovaltet af coller, rkhanen, chjortet, hya, butterboy m.fl
-
og en fond deploding markets med stinkers særlige næse for t-retter i bygindustrien og dets banker
-
det er jo nok på et eller andet plan knap så realistisk at skaffe nok kritisk masse til at det kan lade sig gøre i praksis...
-
og igennem en sådan forening og arbejdet dermed går man vel også så fra privat til prof investor.....
-
mht. kritisk masse? eller priv. vs pro?
-
hvem fanden var det jeg talte med det om.....jeg tror faktisk det var en rimelig stor spiller.
-
der er vel også regler for den slags, e.g. for at starte et aps op der har investering som formål skal man være bankuddannet el.lign.
-
breaking: Lømmelsprøjten sat ind mod barrikader ved Christiania.... så bliver skaarup og thuledrengen glade, de har snakket om vandpistoler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind