Aktiesnakken — December 2009
-
Aftenpling, link til den film jeg så i eftermiddags http://www.haynesvillemovie.com/home/
-
Hej JCBN: meget amerikansk.. ikke så mange facts, men mere emotionel skildring af hvordan tre forskellige mennesker påvirkes på hver deres
-
måde. Smørdreng: næh, nok ikke spændende nok til PI, dem der bruger et site som PI vil jo netop selv foretage investeringerne
-
nej JCBN, ligger tungt i qec, nec og tsu.. og når nu butterboy er på linien vil han sikkert synes det er morsomt jeg også har en portion EEL
-
haha, smørdreng. Det er flot af Øko ugebrev at de kan finde en artikel på marketwatch og oversætte den.....

-
jeg så en artikel om det emne den anden dag....
-
og ØU nævner umiddelbart ikke nogle danske navne men blot noget overordnet ubrugeligt lort... i hvert fald i det der er kommet frem til epn
-
Har vist
efterhånden været nævnt i nyhederne et par gange at man ligeså godt selv kunne investere direkte i index fremfor inv.foreninger -
-
selvklart... Men
inv.foreninger kan ikke betale sig med en tidshorisont over en 5 års tid mener jeg det er -
var noget skriv om det et sted fornyligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind