tror også på virksomheden fremadrettet, tror bare kursspringet i dag er pga AU artiklen
Value > det hjælper altid at se kamelen drikke af vandet som man siger eller høre fra dem personligt
nice rapprt du fik skrevet i øvrigt og noget man som investor virkelig bør gøre meget mere af
men jeg føler mig temmelig sikker på de homogene test der giver netto overskud i 2011 allerede
fornemmede du "selcvtillid! derude?
på den der måde hvor de ikke oversolgte
selvtillid ofte
= at underspille imo
et afdæmpet cool miljø hvor folk havde overskud og var venlige (nok også efter den succesfulde emission)
ok lyder umiddelbart betryggende
hellere ydmyge omgivelser end store facader
men hun var sikker på de homogene test kommer.... og det lyder jo godt i forhold til de salgstal man har set...men jeg fornemmede også
heterogen kan være tættere på
de er klar over hvad deres mission er og hvis jeg forstod det rigtigt lancerede man den homogene for at beholde mere selv
hvorfor tror du det? jeg tolkede rapporten (og ch udtalalser senest)
modsat mht heterogen
at man nærmest havde opgivet/var ligeglad med den del
kan forstå en hvis begejstring for biop, er i alle inde i den ??
jeg tolker det som at begge er på banen endnu men man vil ikke indgå heterogen når man har nok kapital og ved (hemmelig partner) at de
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind