Aktiesnakken — December 2009
-
vi sørger for at tagsene kommer på mandag også på de nuværende tråde
-
Overdrivelse fremmer forståelsen eller hvad? http://www.business.dk/oekonomi/de-forsigtige-gik-glip-af-flexrentefest
-
Hvis ikke 2,25-2,5% er en god flexrentefest, ja så kender jeg åbenbart ikke definitionen på en god fest
-
de skulle nok hellere have fokuseret på sidste halvdel af artiklen som egentlig er ldit interessant..
-
Jeg er så p...træt af sensationsjournalistik som er fuldstændig ude i hampe
n... -
ja de mangler rimeligt meget perspektiv
-
CH?
-
er det bare grafen der ikke er opdateret tids nok siden der ikke er en candle for fredagens handel i grafen? (GES)
-
ok, godt nok.. så afbestiller jeg lige de læsebriller jeg ellers havde bestilt....
-
ok, fint nok. Hører du efter Aka?

-
altid
-
jeg tror vi vil indkalde de interesserede til et TA symposium i januar
-
og så får kravspecificeret hvad det er I ønsker. Men vi har lavet en masse ting allerede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind