Aktiesnakken — December 2009
-
det er kanon. Nu holder jeg mig orienterede ved begge foras, og mange virker lidt afgsky ved det nye
-
jeg tror alle er i begge fora og det har vi det helt fint med. Det handler jo om få masser af info fra forskellige steder fra
-
reference biop. Pro inv. læser jeg ikke : Det må jo så være en amatør
-
Hvis du har de bedste søgere referencerer er som regl bedst
-
ja hvis man ikke ved at bioportoerne er herovre så ved man intet, det samme med genmab

-
godaften, julehygger i?
-
sorry: Hvis du har de bedste søge referencerer er google som relg
bedst -
hey
fillandkill -
vi nat chatter...filll
-
en fredag aften, hvor 90% af dem der har et liv er til julefrokost:) - jeg har sovet på sofaen i 3 timer:)
-
jeg var lige inde og vende en julefrokost på 3 timer
-
jeg skal lave risikoanalyse hele weekenden
-
ja.. man har vel en tendens til at falde til patten
-
Det ved jeg ikke... Blander mig ikke med pløblen
-
forhåbentligt ikke på genmab " you wont like what you might find"
-
vi prøver igen pøblen, 2min nu rom - cola
-
nej på genmab, skal man lytter pepaoter...men selv han er jo vendt til kortkøb kurs 141
-
jeg er til stadighed imponeret over de videoer der bliver brugt så megen tid på, det er flot arbejde..
-
ja det er fantastisk....jeg sætter programmørerne til at forevige dem snart
-
jeg havde lige en periode hvor jeg var helt ude af genmab, now im fucked again:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind